នាយកដ្ឋាន រដ្ឋបាល ផែនការ និងហិរញ្ញវត្ថុ
តួនាទី និងភារកិច្ច
នាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល ផែនការ និងហិរញ្ញវត្ថុ មានតួនាទី និងភារកិច្ចដូចជា គ្រប់គ្រងផ្នែករដ្ឋបាល និងសម្របសម្រួលការងាររបស់អគ្គនាយកដ្ឋាន គ្រប់គ្រង និងចរាចរឯកសាររបស់អគ្គនាយកដ្ឋាន គ្រប់គ្រងបញ្ជីសារពើភ័ណ្ឌទ្រព្យសម្បត្តិ ឧបករណ៍ និងសម្ភារៈ រៀបចំផែនការសកម្មភាព ផែនការថវិកា និងផែនការត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃអគ្គនាយកដ្ឋាន ព្រមទាំងគ្រប់គ្រងការងារពិធីការ ការងារសង្គមកិច្ចរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានផងដែរ។
(សូមមេត្តាចូលអានសេចក្តីលម្អិតនៃអនុក្រឹត្យនេះ នឹងទាញទុក ជាឯកសារពីក្នុងប្រអប់ ច្បាប់ និងឯកសារគតិយុទ្ធ (អនុក្រឹត្យ)
នាយកដ្ឋានរដ្ឋមានការិយាល័យចំណុះចំនួន ៤៖
-ការិយាល័យរដ្ឋបាល និងភស្តុភារ
-ការិយាល័យផែនការ និងស្ថិតិ
-ការិយាល័យគណនេយ្យ និងហិរញ្ញវត្ថុ
-ការិយាល័យបុគ្គលិក និងធនធានមនុស្ស
អង្គការលេខ
